Statystyki

  • Odwiedziło nas: 111448
  • Do końca roku: 30 dni
  • Do wakacji: 205 dni

Kalendarium

Środa, 2021-12-01

Imieniny: Blanki, Edmunda

Inspirujące warsztaty sportowe w naszej szkole- wygrana w konkursie Pho3nix

Systematyczna aktywność fizyczna sprzyja zachowaniu zdrowia, a także neutralizuje stres, do tego uczy dyscypliny oraz prawidłowych nawyków zdrowotnych. Ważną rolę w tworzeniu takich nawyków wśród dzieci odgrywają rodzice, ale także szkoła i zajęcia wychowania fizycznego.
Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w niecodziennych warsztatach sportowo-edukacyjnych z Pho3nix Kids Poland.
Program PHOENIX ACTIVE SCHOOL jest to największy w Polsce sportowy konkurs dla szkół, nad którym patronat objął Polski Komitet Olimpijski.
Phoenix Active School to akcja sportowa, która miała na celu poruszyć dzieci z całej Polski oraz zaangażować je w inspirujące inicjatywy sportowe. W ramach tejże akcji przeprowadzono dwa konkursy: jeden na największą liczbę kroków, w trakcie którego dzieci zbierały kroki w aplikacji Pho3nix Kids. W drugiej części konkursu, należało przygotować film promujący aktywność sportową w szkole, a następnie zaangażować społeczność szkolną do głosowania. W wyniku wielu działań nasza szkoła znalazła się jako jedna ze szkół najbardziej zaangażowanych w projekt.
Zajęcia sportowo-edukacyjne były nagrodą w konkursie. Spotkanie podzielone było na dwie części. W części teoretycznej uczniowie spotkali się z Klaudią Zwolińską utalentowaną kajakarką górską- Olimpijką. Zawodniczka opowiadała o swojej karierze sportowej, udzielała odpowiedzi na pytania uczniów, motywowała do pracy nad sobą.
W części sportowej mogli sprawdzić swoją skoczność, siłę, wytrzymałość i koordynację.
Dzięki udziałowi w Ogólnopolskim Konkursie Sportowym Pho3nix Kids, nasza szkoła otrzymała nowy sprzęt sportowy brandingowy do aktywnego wykorzystania na lekcjach wychowania fizycznego.

To ogromna radość dla naszych uczniów oraz niesamowite wyróżnienie.

W tym roku również działamy oraz bierzemy udział w konkursach fundacji Pho3nix.